Etusivu Uutuudet Tarjoukset Uutiset Yhteydenotto Oma asiakastili Rekisteröidy Korutaiteilija Matti Hyvärinen
Tuoteryhmät
Tietosivut
Maksutavat
Toimitusehdot / Koruja / Korut netistä / Sirokoru nettikauppa / Korukauppa netissä

Rekisteröityminen

Rekisteröityminen Sirokorun nettikaupan asiakkaaksi tuo Sinulle monia etuja. Rekisteröityneenä asiakkaana voit mm. tarkastella aiempia tilauksiasi ja ylläpitää helposti omia yhteystietojasi. Voit tilata tuotteitamme myös rekisteröitymättä. Verkkokaupan asiakkaista kerättäviä henkilötietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille.


Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ainoastaan Suomen alueelle. Kaikki tuotehinnat sisältävät arvonlisäveron 24 %.


Maksutavat

Voit valita neljästä eri maksutavasta:

-Maksuturva-palvelu
-Ennakkomaksu tilisiirtona
-Laskulla
-Klarna-tili


Maksuturva-palvelu

Valitse maksutavaksi Maksuturva ja siirryt Maksuturvan sivulle, jossa voit maksaa tilauksesi verkkopankissa. Sinulla on aina mahdollisuus tarkistaa vastaanottamasi tilaus ennen kuin varat siirretään myyjälle. Palvelu on sinulle ilmainen eikä vaadi rekisteröitymistä. Maksusuoritukset säilytetään turvallisesti erillisillä asiakasvaratileillä suomalaissa pankeissa kunnes ne tilitetään myyjälle. Asiakasvarat ovat erillään Suomen Maksuturva Oy:n omista varoista ja niitä voidaan siirtää ainoastaan myyjälle tai takaisin ostajalle.

Maksuturva - maksut verkkopankkitunnuksilla

Käytössäsi ovat seuraavien pankkien verkkomaksupainikkeet:
 
Nordea
Osuuspankki
Paikallisosuuspankki
Sampo Pankki
Tapiola
S-Pankki
Ålandsbanken
Aktia
Säästöpankki
Handelsbanken

Maksuturva toimii näin:

  1. Valikoi verkkokaupassa haluamasi tuotteet.
  2. Valitse maksutavaksi Maksuturva ja siirryt Maksuturvan sivulle.
  3. Maksa tilauksesi verkkopankissa.
  4. Maksuturva ilmoittaa maksusta myyjälle, joka toimittaa tilauksesi.
  5. Voit seurata kirjatun lähetyksen kulkua Maksuturvan kotisivuilla tai klikkaamalla vahvistussähköpostissa olevaa linkkiä.
  6. Kun olet vastaanottanut ja tarkistanut tilauksesi, Maksuturva tilittää maksun myyjälle automaattisesti.
  7. Mikäli tilaamasi tuotteet eivät tule perille tai lähetys ei vastaa tilaustasi, tee peruutus Maksuturvalle ja saat rahasi täysimääräisenä takaisin.
Jos vastaanottamasi tilaus on kunnossa, sinun ei tarvitse tehdä siitä erillistä kuittausta Maksuturvalle.

Maksuturva informoi ja opastaa sinua sähköpostitse toimituksen aikana:
 

Maksun jälkeen Maksuturva toimittaa sinulle vahvistuksen maksutoimeksiannosta, joka sisältää myös linkin tilauksen seuranta- sekä peruutustoimeksiantosivulle.
Mikäli toimitustapana on kirjattu lähetys esim. Itellan pakettitoimitus, Maksuturva toimittaa vahvistusviestin sinulle saatuaan tiedon toimituksen vastaanotosta kuljetusyritykseltä. Tässä tapauksessa sinulla on vastaanoton jälkeinen päivä aikaa tarkistaa tilauksesi ja tehdä mahdollinen peruutus Maksuturvalle.
Mikäli toimitustapana on kirjaamaton kirje, nouto tai myyjän oma toimitus, Maksuturva toimittaa vahvistusviestin, kun myyjä kuitannut Maksuturvalle toimituksen lähetyksi tai perille menneeksi. Tässä tapauksessa sinulla on viisi (5) päivää aikaa tarkistaa tilauksesi ja tehdä mahdollinen peruutus Maksuturvalle.

Yhteystiedot:
Suomen Maksuturva Oy
y-tunnus: 2121703-0
Tammasaarenkatu 1
00180 HELSINKI
Puhelin: (09) 42 41 7040, arkisin klo 9.00 - 17.00
Sähköposti: asiakaspalvelu(a)maksuturva.fi
www.maksuturva.fi


Ennakkomaksu tilisiirtona

Jos tilausta tehdessäsi valitset tämän maksuvaihtoehdon, saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen ja maksutiedot viitenumeroineen. Voit kopioida maksutiedot pankkisiirtolomakkeelle ja maksaa tämän laskun minkä tahansa pankin konttorissa tai pankkitunnuksilla kotipäätteelläsi. Muista käyttää viitenumeroa.

Koska valmistamme kaikki verkkokaupassa myytävät tuotteet useimmiten jokaista tilausta varten erikseen, on kaikilla tuotteilla muutaman päivän toimitusaika (noin 5 arkipäivää). Lähetämme tilaamasi tavarat heti, kun ne ovat valmiit ja suorituksesi näkyy tilillämme.


Laskulla

Klarna Lasku palvelun verkkokaupalle tuottaa Klarna Oy. Lisätietoja laskusta ja laskutuksesta saat osoitteesta http://klarna.com/fi/asiakaspalvelu.

Koska valmistamme kaikki verkkokaupassa myytävät tuotteet useimmiten jokaista tilausta varten erikseen, on kaikilla tuotteilla muutaman päivän toimitusaika (noin 5 arkipäivää).

Lähetämme tilaamasi tavarat heti, kun ne ovat valmiit. Lähetämme toimituksen mukana laskun, jonka eräpäivä on 14 päivää siitä kun tilaamasi tavarat on lähetetty.

Laskulle ostettaessa peritään 3,95 € (+ alv) laskutusmaksu.

Täytettyäsi tiedot tilauksen yhteydessä, hyväksyt että tarkistamme luottotietosi. Toimitus lähetetään ainoastaan asiakkaan väestörekisteriin ilmoitettuun osoitteeseen.

Maksamattomasta laskusta Klarna Oy lähettää huomautuksen, josta peritään huomautusmaksu.

Klarna Lasku palvelun ehdot

- Asiakkaan täytyy olla yli 18-vuotias
- Asiakkaalla ei saa olla luottotietomerkintöjä
- Asiakkaalla ei saa olla maksamattomia velkoja Klarna Oy:lle
- Toimitusosoitteen tulee olla sama kuin väestörekisteriin ilmoitettu asiakkaan osoite


Klarna Tili

Voit maksaa helposti ja turvallisesti osamaksulla perustamalla Klarna Tilin. Tämän palvelun verkkokaupalle tuottaa Klarna Oy. Tarjoamme useita osamaksuvaihtoehtoja, joista voit itse valita sopivimman.
Voit lyhentää tiliä joko itse valitsemissasi kuukausierissä (kuitenkin vähintään joko 8,95 € tai 1/24 laskun loppusummasta riippuen siitä, kumpi on suurempi) tai kaupan kassalla tarjotuissa kiinteämmissä maksuaikatauluissa (3-36 kk), kun ostoksesi ylittää 100 €.

Ostoksia on mahdollista tehdä useampia samanaikaisesti. Kaikki Klarna Tilillä maksamasi ostokset yhdistyvät automaattisesti samalle tilille ja samalle kuukausilaskulle, myös silloin kun maksat Klarna Tilillä muissa verkkokaupoissa asioidessasi.

Saat Klarnalta kuukausittain siis vain yhden laskun, jossa on tilausmäärästä huolimatta vain yksi laskutuslisä. Kun olet maksanut laskun loppusumman, tili sulkeutuu automaattisesti.

Osamaksulla ostaminen on yksinkertaista ja joustavaa. Teet tilihakemuksen kassalla ostoksen yhteydessä.

Jos kassalla valitset maksuvaihtoehdoksi maksuaikaan perustuvan vaihtoehdon (3-36 kk), velka mukaan lukien perustamismaksu jaetaan tämän jälkeen samansuuruisiksi kuukausieriksi. Ostokuukausi on maksuvapaa.

Ostoksesi hyväksymiseksi tarvitsemme henkilötunnuksesi ja tiedot vuosituloistasi. Saat päätöksen tilauksesi hyväksymisestä välittömästi tilauksen vahvistettuasi.

Klarna Oy lähettää sinulle ensimmäisen laskun mukana tilisopimuksen kotiin. Tarkista tietojen oikeellisuus ja palauta allekirjoitettu sopimus vastauskuoressa. Jokaiselle hakemukselle tehdään luottotietotarkistus, hyväksyt Klarna Oy:n tarkastavan luottotietosi.

1000 euron 12 kk:n osamaksun yhteydessä todellinen vuosikorko on 14,73 %.

Esimerkkejä eri vaihtoehdoista 

Maksuaika  

Korko  
Perustamismaksu  
Laskutuslisä  
3 kk
0 %
9,90 €
3,95 € / lasku
6 kk
0 %
19 €
3,95 € / lasku
12 kk
0 %
29 €
3,95 € / lasku
24 kk
9,95 %
29 €
3,95 € / lasku
36 kk
9,95 %
29 €
3,95 € / lasku
Tili
22 %
 0 €
3,95 € / lasku

Lisätietoa yleisistä tiliehdoista osoitteessa

http://www.klarna.com/klarna-tiliehdot.pdf

Osamaksulla palvelun ehdot

- Asiakkaan täytyy olla yli 18-vuotias
- Asiakkaalla ei saa olla luottotietomerkintöjä
- Asiakkaalla ei saa olla maksamattomia velkoja Klarna Oy:lle
- Toimitusosoitteen tulee olla sama kuin väestörekisteriin ilmoitettu asiakkaan osoite

Kysyttävää tai epäselvyyksiä?
Lisätietoja saat Klarna Oy:n asiakaspalvelusta: http://klarna.com/fi/asiakaspalvelu
Voit myös soittaa Klarna Oy:lle arkisin 9.00-17.00 välisenä aikana
numeroon (09) 425 997 71 tai ottaa yhteyttä sähköpostitse info@klarna.com


Toimituskulut

Pakkaus + lähetyskulut:
alle 100,- € toimituksista perimme 3,95 € (+alv) lähetyskulut.
(ei palauteta mahdollisen tuotepalautuksen yhteydessä)

100,- € ylittävistä toimituksista emme peri pakkaus/lähetyskuluja.


Laskutuslisä

Laskulle tai osamaksulle ostettaessa peritään 3,95 € (+alv) laskutusmaksu / lasku.


Pientoimituslisä

alle 50,- € ostoksista perimme 3,95 € (+alv) pientoimituslisän.


Toimitustavat

Käytämme lähetysten toimittamiseen Itellaa (Suomen Postia) tai Matkahuoltoa.

Tilaukset lähetetään joko postipakettina, kirjattuna kirjeenä tai Bussipakettina.

Lähetyksen saavuttua noudettavaksi saat saapumisilmoituksen kotiosoitteeseesi. Tuotteet ovat tämän jälkeen välittömästi noudettavissa sinua lähimmästä postitoimistosta tai Matkahuollon toimipisteestä.


Toimitusaika

Koska valmistamme kaikki verkkokaupassa myytävät tuotteet useimmiten jokaista tilausta varten erikseen, on kaikilla tuotteilla muutaman päivän toimitusaika (noin 5 arkipäivää).


Palautusoikeus

Verkkokaupan asiakkailla on kuluttajasuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilauksensa neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Vastaanottopäivä pois lukien.

Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen.

Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla osoitteesta info@sirokorunettikauppa.fi tai puhelimella numerosta 02-2424 600.

Tuotteet on palautettava niiden omissa pakkauksissa. Tuotteiden tulee olla ehjiä ja käyttämättömiä. Toivoisimme, että palautuksen yhteydessä kirjoittaisit mukaan vapaamuotoisesti palautuksen syyn. Kaikki tuotteisiimme ja toimintaamme liittyvä palaute on meille erittäin tärkeää.

Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja.
Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.


Huomautukset ja Reklamaatio

Mikäli toimittamamme tuote on väärä, viallinen tai vahingoittunut, pyydämme Sinua mahdollisimman nopeasti ottamaan meihin yhteyttä tilanteen korjaamiseksi.

Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää.

Väärä tuote vaihdetaan oikeaan. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen.


Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti kuljetusyritykset huolellisesta pakkaamisesta huolimatta eivät aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.

Mikäli pakkaus on vaurioitunut kuljetuksessa, avaa se HETI ja tarkasta paketin sisältö virkailijan läsnä ollessa.

Jos tuote / tuotteet on vaurioitunut, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi / matkahuoltoon.

Ota myös mahdollisimman pikaisesti yhteys asiakaspalveluumme, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta.


Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat asiakaspalvelumme seuraavasti:
- Sähköpostilla osoitteesta: info@sirokorunettikauppa.fi
- Puhelimella numerosta 02-2424 600

Ostoskori
0 kpl
Kirjaudu sisään
Sähköpostiosoite:
Salasana:
Tuotehaku
Anna tuotehaun hakusana
 
Laajennettu haku